Nya skräckförlaget Swedish Zombie!

Jag tänkte göra er uppmärksamma på ett svenskt förlag som gett ut flera noveller och romaner som jag varit mycket imponerad av – Swedish Zombie!

Swedish Zombie

Jag har fått flera e-noveller, e-romaner och vanliga romaner som recensionsexemplar och måste säga att jag är riktigt imponerad över hur många bra skräckförfattare som finns i Sverige!

Romanen Skönheten av Christian Johansson är originell och spännande. Läs recension här!

Skönheten | Danskt band

Novellsamlingen 13 Svarta Sagor är en antologi som håller mycket hög klass. Läs recensionen här!

13 svarta sagor (e-bok)

Förlaget ger dessutom ut e-noveller att ladda ner. Jag tyckte särskilt mycket om Johan Rings Rent-a-claus! Läs om e-novellerna här!

Jag rekommenderar er fellow skräckälskare att kolla in Swedish Zombies utbud. Jag har fått Johannes Pinters roman 1007 som e-roman och den ser jag fram emot! Roligt med bra svensk skräck!

1007 | Kartonnage

Ett svar to “Nya skräckförlaget Swedish Zombie!”

  1. Såg ut som att de ger ut en hel del spännande böcker 🙂

Lämna en kommentar