E-noveller från Swedish Zombie

I min mobil har jag nu ett antal e-noveller från Swedish Zombie, tack och bock för recensionsexemplaren!

Jag har läst dem och tyckte mycket om dem, somliga mer än andra som det brukar vara med noveller. Jag kan varmt rekommendera att köpa dessa små skräckberättelser, de kostar endast runt 20 kr och en novell är en lagom munsbit att avnjuta när som helst. Dessutom tycker jag att man ska stödläsa svensk skräck – och jag blir positivt överraskad att tillväxten inom genren är så god!

Min favorit av novellerna är Rent-A-Claus av Johan Ring. Han har just gett ut en skräckroman som heter Fyra Minuter och den tänker jag kolla in.

Här är novellerna jag läst (klicka på bilderna för mer info):

Stalaktit (e-bok)

Stalaktit av Stewe Sundin

 Rent-a-Claus (e-bok)

Rent-A-Claus av Johan Ring

Grottan (e-bok) 

Grottan av Eva Ullered

Pupillen (e-bok)

Pupillen av Lova Lovén

 Koma (e-bok)

Koma av Emanuel Blume

 Under hennes hud (e-bok)

Under Hennes Hud av Lova Lovén

 Valrossen (e-bok)

Valrossen av Emanuel Blume

Ett svar to “E-noveller från Swedish Zombie”

  1. […] Förlaget ger dessutom ut e-noveller att ladda ner. Jag tyckte särskilt mycket om Johan Rings Rent-a-claus! Läs om e-novellerna här! […]

Lämna en kommentar