Bokbloggsjerka 2-5 maj

jerka11 Lite dagvillär man efter att ha varit ledig igår, men nu är det iaf fredag och jerka genom Annikas litteratur- och kulturblogg!  Veckans fråga lyder:

 

Vilken är den bästa bok du har läst hittills i år? 

 

Den bästa boken jag läst hittills är är Fågelmannen av Mo Hayder. Läs recensionen här!

Fågelmannen

Spännande, välskriven och obehaglig!

Den bästa boken jag lyssnat på i år är 11/22/63 av Stephen King! Läs recensionen här!

11/22/63 (ljudbok)

Jag är så glad att King är på banan igen, jag tycker han hade en svacka på mitten av 90-talet och in på 00-talet…

29 kommentarer

  1. Det är nog dags att läsa Stephen Kings bok, jag har varit lite avig mot den av någon anledning. Tror det är tidsresandet som ställer till det. Men kanske får släppa det då det verkar som många tycker det är en bra bok.

Kommentera

