Bokbloggsjerka 24-27 maj

jerka11 Helgens bokbloggsjerkafråga med Annikas litteratur- och kulturblogg lyder såhär:

 

Brukar du läsa om böcker? 

O ja! Jag läser gärna om böcker och mina favoriter har jag läst tvåsiffrigt antal gånger. Det är därför jag vill äga de böcker jag gillar, så jag kan läsa om dem när jag vill. De böcker jag läst om flest gånger är:

Singel i Sumpan Singel i Sumpan av Annika Sundbaum-Melin. Vet inte vad det är men det är nåt trösterikt att läsa om andra singlar även om de befinnersig i en helt annan miljö än jag…

Det Fantastiska Det av Stephen King har jag  också lyssnat på som ljudbok flera gånger.

RaskensRaskens är en fantastisk bok. Älskar att Moberg skriver småländskt talspråk.

7 svar to “Bokbloggsjerka 24-27 maj”

  1. Jag läser sällan om, kan bero på att jag inte har ordning på mina böcker. Ingen bokhylla än, men snart så.
    Mia

  2. Det av King kommer jag garanterat läsa om 🙂

  3. Precis som du har jag några som lästs om otroligt många gånger… De läses ungefär en gång om året, och då kan jag haft dem sedan tonåren…

  4. Läser mest nya böcker, men funderar lite på att läsa om Brott och straff som jag inte minns särskilt väl 🙂

  5. Jag har så mycket olästa böcker som väntar på mig, så jag tycker inte jag har tid att läsa om. Men när jag blir pensionär, då ska jag läsa om alla mina favoriter!

  6. Jag skulle nog vilja läsa om alla Kings böcker. Det kommer kanske 🙂

Lämna en kommentar