Bokbloggsjerka 24-27 maj

jerka11 Helgens bokbloggsjerkafråga med Annikas litteratur- och kulturblogg lyder såhär:

 

Brukar du läsa om böcker? 

O ja! Jag läser gärna om böcker och mina favoriter har jag läst tvåsiffrigt antal gånger. Det är därför jag vill äga de böcker jag gillar, så jag kan läsa om dem när jag vill. De böcker jag läst om flest gånger är:

Singel i Sumpan Singel i Sumpan av Annika Sundbaum-Melin. Vet inte vad det är men det är nåt trösterikt att läsa om andra singlar även om de befinnersig i en helt annan miljö än jag…

Det Fantastiska Det av Stephen King har jag  också lyssnat på som ljudbok flera gånger.

RaskensRaskens är en fantastisk bok. Älskar att Moberg skriver småländskt talspråk.

7 kommentarer

Kommentera

