Vill du vinna Titti Guldstrands Bida Sin Tid?

Jag fick ett ex av Bida Sin Tid av Titti Guldstrand i present av en kompis som vet att jag gillar skräckböcker men eftersom jag redan fått den som recex så tänkte jag ge bort den till bättre behövande. Vill du vinna den boken så posta en kommentar och dessutom en länk till tävligen på din blogg så meddelar jag vinnaren på söndag den 8 juli! Då får du boken lagom till nästa vecka, förhoppningsvis i lagom tid för att avnjuta den i hängmattan på semestern! Boken är en skräckbok som utspelar sig på Gotland, se recension!

Lycka till!

11 svar to “Vill du vinna Titti Guldstrands Bida Sin Tid?”

  1. Aaah, den här boken vill jag ha 🙂 Jag är med och har länkat på min blogg http://bokslut.blogspot.se/2012/07/jag-vill-vinna-bocker.html

  2. Hej! Klart jag vill vinna boken! Den verkar ju jättespännande! Passar lagom till semestern, jag har några veckor kvar att jobba…..:) Jag har självklart länkat detta inlägg till min blogg 🙂
    Ha en skön läskväll!

  3. […] sätt att pröva skulle ju vara att vinna en bok. Nyfiken blir jag i alla fall när jag inne hos Läsa & Lyssna hittar en utlottning av Titti Guldstrands Bida sin tid. Den utlottningen är jag gärna med […]

  4. Jag blev nyfiken och har bloggat om tävlingen som jag gärna är med på.

    Utlottning hos Läsa & Lyssna

  5. […] hos https://lasaochlyssna.wordpress.com/2012/07/05/vill-du-vinna-titti-guldstrands-bida-sin-tid/ kan vi vinna e ny svensk skräckbok, Titti Guldstrands Bida sin tid. Spännande! Share […]

  6. Nu är vinnaren dragen och det blev…drumroll…Monika! Maila adressen så skickar jag boken när jag kommer hem från skara sommarland. Jag har dubletter av Kum och Låt de gamla drömmarna då också, återkommer om det! Glad boksommar!

  7. Wooohooo! Tack!

    Jag är förmodligen blind, men jag tycker jag har letat överallt efter en mailadress till dig och kan inte hitta någon. Kan du peka ut rätt riktning så skickar jag min adress direkt 🙂

Lämna en kommentar