Helgfrågan v. 6

Tänk att det redan är v 6!! Och Mias Bokhörna undrar såhär:
Har du hittar några ”måsten” att köpa på bokrean?

Jag har köpstopp och har de flesta av deckarna redan (även om man blir sugen på att köpa fler ex bara för att det är så bra fynd 😀) men den här tyckte jag verkade spännande!!

https://www.bokus.com/bok/9789177990475/besatt/

Louise Bäckelin Förlag brukar ge ut böcker som passar min smak! Och 69 kr är ett kalaspris!

Bonusfrågan lyder:
Följer du några tips för att inte åka dit på alla förkylningar som går nu?

En bild säger mer än tusen ord:

Funkar både i förebyggande syfte och som tröst!!

13 svar to “Helgfrågan v. 6”

  1. Glass funkar i alla lägen! 🙂

  2. Jag hann spana in lite rea igår och där var nog allt en del som jag vill ha 🙂

  3. Glass fungerar för det mesta. Tur att vinterkräksjukan inte är så svår i år.

  4. romaner lånar jag mest på bibliotek.

  5. Köper inte böcker längre, lånar bara på bibliotek, det mesta finns ju där.

  6. Glass är gott 🙂

  7. Glass är alltid rätt 😀

  8. Bra tips, ja glass funkar.

Lämna en kommentar