Vill du vinna en förhandssläppt X- den sista platsen??

Den här godingen finns att köpa här på Crimetime, den släpps inte förrän 21 augusti i butik. 

Om du vill vinna ett ex av X-den sista platsen så dela detta inlägg på blogg/facebook/Instagram och kommentera nedan vilken bok av John Ajvide Lindqvist som är din favorit!!

Signerad dessutom!!

8 svar to “Vill du vinna en förhandssläppt X- den sista platsen??”

  1. Pappersväggar är min favorit, de novellerna är suveräna.

  2. Vill gärna vinna. Har bara läst någon av novellerna i Pappersväggar hittills, men de gjorde så att jag fick upp ögonen för författaren. Jag har hört andra säga innan att han är bra, nu förstod jag det själv också 🙂 Så jag skulle gärna vilja läsa hans romaner nu och det vore jättekul att få börja med denna.

  3. Jag skulle nog säga att Människohamn är min favorit. Hittills 🙂

  4. Jag gillar nog Rörelsen:den andra platsen bäst .. än så länge. 🙂

  5. Jag har inte läst någonting av John Ajvide Lindqvist, men är ruggigt nyfiken på hans böcker!! 🙂 Har skrivit om tävlingen på min blogg https://bokraden.blogspot.se/2017/08/vinna-den-sista-platsen.html

  6. Jag vill så klart vinna en bok av Ajvidie Lindquist, jag har läst och gillat alla hans böcker, det är svårt att säga vilken som jag tycker är bäst…men det får bli….Låt den rätte komma in.

Lämna en kommentar