Skriva: Lektörsläsning hos Hoi!

Bildresultat för hoi

Jag har inte skrivit på länge eftersom jag gått in i väggen och faktiskt inte kunnat samla mig om att läsa! Fruktansvärt!! Men jag har skickat in mitt manus till boken Avund till Hoi Förlag för lektörsläsning och väntar nu med spänning på svaret. Lektörsläsningen har man ju nytta av oavsett men det ska också bli spännande att se ifall Hoi anser att mitt manus skulle kunna bli antaget av dem. I sådana fall krävs det en kontantinsats men jag har hört bra saker om Hoi så det kanske skulle vara en god investering i mig själv…

 

Håll tummarna!!

Kommentera

