Nu ligger min bok Ulven på Buboks bokhandel!!

Jag gör helt ofint reklam för min bok som ÄNTLIGEN ligger klar på Buboks bokhandelsida...jag vann en manustävling med den och priset var lektörshjälp samt hjälp att göra layout och omslag och 50 ex av den färdiga boken. En boost för självförtroendet minsann. Bokens målgrupp är tonåringar och unga vuxna, det är en svart historia om en självisk pojke som alltid får som han vill och när han en dag får nobben av den enda person förutom sig själv som han känt något för så går han sönder. Han måste hämnas.

Det känns hemskt läskigt att andra kommer att ha åsikter om något man producerat, precis som man själv haft om andras böcker här på bloggen. Och ifall det finns bokbloggare som skulle vilja recensera Ulven, hör av er till mig! Det skulle vara bra att få hjälp av bloggnätverket att göra lite reklam! Tanken är att den ska gå att köpa via Bokrondellen och sen via Bokus och Adlibris. Måste ordna det först…

 

4 svar to “Nu ligger min bok Ulven på Buboks bokhandel!!”

  1. Heja dig, Helen!

  2. Grattis Dalkulla från en annan Dalkulla

Lämna en kommentar