Läsa & Lyssna – en bokslukares blogg!

Jag är en 42-årig bokslukare, med en faiblesse för det mörka, blodiga och skräckinjagande. När jag inte läser så lyssnar jag på ljudböcker. Jag tycker det ska bli så roligt att dela mina åsikter och synpunkter på det absolut bästa jag vet – böcker! Tonvikten kommer att ligga på deckare, skräckböcker och psykologiska thrillers, och eventuellt filmrecensioner på filmer baserade på böcker i genren!

 

7 svar to “Läsa & Lyssna – en bokslukares blogg!”

  1. alexandra Says:

    Grattis till din fina blogg! Toppen för mig som inte hinner läsa lika mycket som du. Nu kan jag checka av här först och verkligen välja ut go-bitarna.

    Och till alla er andra: Den här bokslukerskan vet verkligen vad hon pratar om!
    Jag skulle kalla henne proffs i ämnet!

    Kram / Alexandra

  2. Jag är inte mycket för deckare, thriller eller blodigt men jag har faktiskt hittat två böcker som fick det att kittla i ”nyfiken-nerven”. Jag sparar dig som länk på min sida och tittar in lite då och då n_n

  3. Tack för din blogg, har varit in och tittat här och där. Gillar det jag ser och läser.
    Får nu en massa tips på de böcker jag läser mest, deckare och thriller.

Lämna en kommentar