Helgfrågan v 44

Höstlov och dags för Mias Bokhörnas helgfråga!

Mias har redan nu börjat snegla på vårens boksläpp och frågar:

Har du spanat in något nytt som du vill läsa?

I vår släpper en av mina största favoriter John Ajvide Lindqvist sin nya bok, Vänligheten, på Ordfront Förlag! Ord kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot detta!! Idag fick jag en sneak peek på omslaget, snyggt formgivet som vanligt av Alexander Jansson!!

Bonusfråga: Ska ni fira Halloween?

Mina barn ska på fester men jag nöjer mig med att tända ljus på min pappas grav och vid mina barns pappas grav. På lördag är det marknad i stan…det kanske kan vara nåt. Fast egentligen borde jag städa ur garaget! Det hinner jag skjuta upp ett tag till…

9 svar to “Helgfrågan v 44”

  1. Vilken tur det är att vi har lite olika smak!!! Jag har gjort slut med John AL …

  2. Då blir det mer åt mig 🙂

  3. jag har också gjort slut med JAL. läste den första och tyckte att den var riktigt bra. men sedan blev det inte mer. inget halloweenfirande här men däremot ljuständning

  4. Jag har inte läst något av honom. Snyggt omslag,
    Inget halloween för mig, men ljuständning på familjegraven 🕯

  5. Har inte läst en enda bok av Lindqvist trots att jag har några.

  6. Har inte läst något av Lindqvist, har lite svårt för skräck och dylikt.

  7. Ljusen på kyrkogården den här helgen är en fin tradition!

  8. Men jaha, ojdå, Vänligheten skall alltså ges ut i vår. Den får man ju inte missa! (https://ibokhyllan.blogspot.com/)

Lämna en kommentar