Bokmässan 2017

Nu är det bara några dagar kvar tills mässan i Göteborg börjar! Nåt slags planering börjar ta form men det är svårt att välja bland allt roligt man vill hinna med!

För gudinnan (inbunden)

Anders Fager förhandssläpper sin nya roman För Gudinnan på mässan så passa på att köpa ett ex. Jag fick ett recex som jag redan läst ut och måste säga att jag tyckte mycket om den – Clive Barkerinspirerat, tänk Weaveworld och The Great and Secret Show. Recension kommer senare!

Grimm Darker (där jag medverkar) har ett releaseevent på fredagen kl 17 i Marchetti Förlags monter A03:52. Välkommen dit så får ni den signerad av mig och säkert fler av de medverkande!

Grimm Darker (inbunden)

Lördag 14-16 samt söndag 9-12 hänger jag i Idus/Visto Förlags monter A01:02 där du kan köpa ett ex av Begär att läsa under långa mörka kvällar!

Begär : mörk kärlek (häftad)

Sen medverkar det en massa intressanta författare och här är ett axplock av sådana som jag tänkt kika närmare på!

Bildresultat för val mcdermid

Val McDermids hårdkokta skotska krim är väldigt bra, speciellt serien om Carol Jordan och Tony Hill!

Bildresultat för jussi adler olsen

Jussi Adler Olsens serie om Avdelning Q är både rolig och spännande.

Bildresultat för john ajvide lindqvist

Det är väl ingen hemlighet att jag ÄLSKAR Ajvide Lindqvists böcker!!

Mer tips på godbitar kommer…

2 kommentarer

  1. Ping: Bokmässa och valfrihet | PlusEtt Bloggen

Kommentera

