Bokmässan i Göteborg 2017

Den stora bokmässan i Göteborg går detta år av stapeln från torsdagen den 28 september till söndagen den 1 oktober.

Bildresultat för bokmässan 2017

Det här är ett event som boknördar av alla sorter inte får missa! Och i år kommer yours truly att medverka tillsammans med Idus/Visto Förlag, dvs det förlag som gav ut Begär-Mörk Kärlek. Det ska bli vansinnigt roligt.

Bildresultat för visto förlag

På torsdagen efter mässan stänger så blir det montermingel…och det ska bli roligt att få vara med på ett hörn som en av författarna (även om det hittills inte blivit några miljoner…). Sen har jag två pass i Vistos monter. Skriv upp Lördagen mellan 14-16 samt Söndagen mellan 9-12. Om ni kommer förbi och köper en bok så ingår autograf och en kram!

Bildresultat för ariton förlag

Jag finns också med i några novellantologier, på Ariton Förlag samt Marchetti Förlag så jag kommer säkert att finnas där för att vältra mig i glädjen att mina alster finns att köpa!!

Marchetti Förlags foto.

Temat för årets mässa är Bildning. Jag har inte hunnit kolla på programmet men det brukar alltid finnas en massa skoj att lyssna på. Återkommer med mina måste-pass!!

Kommentera

