Helgfrågan v 14!

På Mias bokhörna ställs den här helgfrågan:

Hur väljer ni bland alla nya böcker? Har ni någon slags prioritering? Eller bryr ni er kanske inte om nyutkomna böcker.

Eftersom det är en ynnest att få recensionsexemplar så vill jag ju läsa och skriva om det jag får. Tursamt nog får jag (nästan) bara skräck/spänning/deckare vilket ju är det jag skriver om på bloggen. Om jag nån gång får nåt annat så ger jag bort böckerna så de iaf blir lästa.

Men…när någon av mina favvos släpper en ny bok så går den definitivt före i kön! Jag har iofs Storytel så jag kan även lyssna på böcker men samma sak gäller där!

Dessa böcker kommer att få åka i en egen gräddfil!

Häxan Där satan har sin tron A Dark So Deadly

Om nån saknar Törst i gräddfilen så kan jag informera om att den har jag redan lyssnat på :-)!

Törst

20 kommentarer

Kommentera

