Helgfrågan v 7

Mias Bokhörna bjuder på en helgfråga och denna vecka handlar den om bokrean – det är ju den tiden på året!

Vilka är dina bästa bokreatips? (tips från Johannas deckarhörna)
Var handlar du helst dina reaböcker?

Jag har inte tittat så mycket på utbudet eftersom jag har så många olästa böcker men på Bokus hittade jag dessa tre pärlor till väldigt bra pris:

 (inbunden) (inbunden) (inbunden)

Om jag inte redan haft dem alla så hade jag köpt dem direkt!!

Jag handlar helst mina reaböcker på bokhandeln, men inte förrän de börjar sälja ut böckerna för halva reapriset! Då kan man göra riktiga fynd! Jag brukar ofta redan ha skaffat de romaner jag vill läsa men köper gärna kok- eller trädgårdsböcker.

17 kommentarer

  1. Brukar också kika på halva reapriset! I vår mataffär, som har ett oväntat stort utbud faktiskt, så kan man göra riktiga fynd =) Är det någon specifik bok jag verkligen vill köper jag den så fort jag kan, så att den inte försvinner. Men att spontanköpa spännande fynd väntar jag med till halva reapriset! Jag fyndade tex Bea Uusmarks inbundna utgåva där för bara 30 kr!

Kommentera

