Skriva: Dag 3 i romanverkstaden!

DSC_1217[1]

Dagen började fint med en klassisk engelsk frukost inklusive vita bönor! Ovanligt bra frukost för ett Londonhotell, det brukar mest vara en torftig rostmacka och blaskigt kaffe…

DSC_1219[1]

Före skrivarkursen passade jag på att besöka Kew Gardens. Det var väldigt trevligt men jag hann bara med en bråkdel under de 1,5 timmar jag hann vara där.

DSC_1239[1]

På kursen avhandlades bland annat dramaturgi- vi fick lära oss om Val-upplägget och om den mätta orm-upplägget :)!

DSC_1241[1]

Sedan satt jag med mina partners in crime, Jan-Eric och Nina, och nagelfor Jan-Erics manus. Vi fortsätter imorgon!

DSC_1244[1]

Middagen bestod av en god biffpaj. Mätt och belåten tänker jag redigera i afton!

DSC_1242[1]

 

Kommentera

