Skriva: #Älskanoveller – 30 nyanser av kärlek

10411099_10152576827983553_6857141384772896523_n

Jag är vansinnigt glad och stolt över att mitt bidrag valdes ut att vara med i den kommande novellantologin ”Älskanoveller – 30 nyanser av kärlek, som ges ut av Ordberoende Förlag och kommer att finnas i handeln from 2015-05-10.

Efter boksläppet blir det bråda tider med releasefest den 22 maj i Stockholm, och efterföljande vecka blir det event i Hallstavik, Enköping och Uppsala. Jag hade tänkt vara med på så många events jag kan för att lära mig om marknadsföring och hur man når ut till läsare. Det kan vara nyttigt i framtiden. Jag väntar med spänning på lektörsomdömet av Avund…med skräckblandad spänning kan jag tillägga.

Det är väldigt roligt att se en bok man medverkar i på Bokus!

Kommentera

