September-recexmånad!

Det märks att det vankas höstutgivning! Här är några recex som jag fått de senaste dagarna!

image

Nya Lars Petterssons bok Slaktmånad från Ordfront. Jag tyckte mycket om Kautokeino-en blodig kniv. Och så nya Helene Tursten från Kabusa Böcker, inte en Irene Huss -bok.

image

image

Tre böcker från bästa krim-förlaget. Modernista, en ny Alex Marwood, en ny i Divergent-serien och  som jag aldrig läst förut, Eva Dolan. Jag älskade Marwoods Onda Flickor och har redan läst denna…recdatum är 15 september men jag kan väl säga att denna var minst lika makaber och bra!!

image

Och så kom nya Christoffer Carlsson från Piratförlaget (andra boken om Leo Junker) samt nyaste av Christin Ljungqvist. Tack Gilla Böcker för den!

3 kommentarer

Kommentera

