Vill du ha en egen Himmelstrand??

Himmelstrand

Jag har kommit över ett extra exemplar av John Ajvide Lindqvists nyaste bok, Himmelstrand. Jag har läst den och den är riktigt bra (recdag är dock inte förrän 17 september), jag håller den som tredje bästa Ajvide-boken efter Låt den rätte komma in och Människohamn.

Vill du ha denna bok så ska du göra såhär: dela detta inlägg på din egen blogg (om du har nån) och skriv i kommentarsfältet vilken din favvo-Ajvide-bok är och varför! Söndagen den 7 september drar jag en vinnare!

10 kommentarer

  1. Ping: Vinnare av Rävsång | Litteraturkvalster & småtankar

  2. Debuten ”Låt den rätte komma in” är fortfarande ett par snäpp över alla de andra – även om de andra titlarna också varit bra. ”Låt den rätte komma in” är bäst för att den var originell och smart, ovanlig i både stil och story. För att monstret i boken inte är det verkliga monstret i boken. Och för att den var så väldigt läskig mitt i en alldeles vanlig svensk familjelivsmiljö!

    Detta tipsade jag om på bloggen idag 🙂

  3. Grattis Mia!
    Jag är glad för jag kunde hämta hem den här boken från BibbAnn idag… BibbAnn för bibliotikarien heter Ann 😉 Smart va? Hon kallar sig BibbAnn… ha…ha…
    Fick även med mig Börjlinds nya Svart Gryning. Så många nya böcker som kommer nu!

Kommentera

