Ulven är E-bok!

af ulven

Jag har fått förmånen att testa e-boksverktyget Booqla så numer finns Ulven även som e-bok i formaten epub. Det känns roligt tycker jag och därför vill jag fira med att dela ut Ulven som e-bok till alla som vill ha den!

Om man vill ha ett ex så bifoga er e-postadress i kommentarsfältet eller maila mig på lindholmhelen@hotmail.com så skickar jag den!

Det var det första jag egentligen skrev och nu när jag granskar texten ser jag en massa saker jag skulle gjort annorlunda…men jag tänkte inte ändra det, det får vara som det är och vara som en symbol för mitt förstlingverk!

 

 

2 kommentarer

Kommentera

