Bokbloggsjerka 31 januari – 3 februari

jerka11 Helgen inleds med en bokbloggsjerka med Annikas litteratur- och kulturblogg!  Frågan denna vecka lyder:

 

Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

 

Nu börjar vår- och sommarkatalogerna trilla in från förlagen och det är alltid roligt att föra upp nya önskemål på sin att-läsa-lista! Norstedts hade en hel den finfina böcker i deckargenren nu till våren, men jag väljer ändå det förlag som är vassast på just deckare/spänning/skräck – och det är Modernista!!

Hem

Alltid många bra översatta deckare, alltid snyggt formgivna omslag och alltid generösa med recensionsexemplar! Om jag själv skulle få välja vilket förlag jag och mina böcker skulle ligga på så skulle jag välja Modernista. När min bok Begär är klar och lektörsläst ska jag skicka den dit, och sedan håller jag tummarna…

Läs gärna ett tidigare inlägg om Modernistas vårböcker som jag skulle vilja läsa!

12 kommentarer

Kommentera

