Norstedts vår- och sommarböcker 2014!

image

Fick en munvattnande katalog idag och konstaterade att våren kommer med finfina boksläpp från Norstedts!

image

Nya Carin Gerhardsen är ett måste! I mina ögon är hon topp på tre bästa deckarförfattare-i-Sverige-listan!!

image

Jag gillar verkligen Frimanssons böcker, det är den genren jag själv fuskar i…psykologiska thrillers! Sen skadar det inte att jag mött henne och tycker hon är makalöst trevlig och prestigelös också!! Vill ha!!

image

Tyckte om Min Syster och skulle gärna vilja se vad Ms Lupton hittat på nu!! Spänning med övernaturliga element…som gjort för mig!!

image

Nästa del i Cronins trilogi står på Att-Läsa-listan såklart!!

4 kommentarer

  1. Ping: Bokbloggsjerka 31 januari – 3 februari | Läsa & Lyssna

Kommentera

