E-bok – för första gången!

I farans riktning (e-bok)

Nu har även jag blivit modern…jag fick en e-bok som recensionsexemplar av Forum förlag! Eftersom jag gärna vill läsa denna bok, I Farans Riktning av Viveca Sten, så anförskaffade jag raskt appen Aldiko i mobilen och nu har jag läst lite. Det går förvånansvärt bra, fast jag kommer nog inte att köpa e-böcker – jag är för förtjust i riktiga pappersböcker. Men man kanske kan ha en i mobilen i nödfall, om man skulle bli utan läsning :-)!

2 kommentarer

Kommentera

