Seminarieprogrammet för Bokmässan 2013 är här!!

Bok & Bibliotek

Igår offentliggjordes programmet för Bokmässan 2013! Jag satt och bläddrade igår kväll, och njöt över alla möjligheter som fanns däri. Eftersom jag tänkt mig bevaka seminarier om att skriva, samt sådana om deckare/spänning/skräcklitteratur så blev dessa pass givetvis extra intressanta. Jag har t ex kryssat i Lördag 17.00 Årets deckare på svenska, ett pass där medlemmar ur Svenska deckarakademin går igenom deckarutgivningen 2013 i Sverige. Passet Blodtörst och skrivarglädje på södnag kl 13.00, där Ninni Schulman och Amanda Hellberg samtalar om sin fiktion, är ju givet, samt Vampyren och den evige hungern på lördag 14.30, med bl a Caroline L Jensen, i ett blodfyllt och nördigt samtal om vampyrer! Yummie! Detta var bara ett axplock, det fanns massor mer!

Här är länken till seminarieprogrammet, kolla och njut! Nu ska jag försöka fixa iordning ”min” Bokmässa i Mässplaneraren, har hört att det ska finnas en sådan funktion på Bokmässans hemsida!

http://weblisher.textalk.se/bokmassan/2013sem/

 

Vi ses väl där? Bara 119 dagar kvar!

Kommentera

