Bokbloggsjerka 17-20 maj

jerka11 Den här veckan frågar Annikas litteratur- och kulturblogg följande jerkafråga:

 

Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan? Om du mot all förmodan inte har gjort det finns det säkert böcker som du skulle kunna tänka dig att klicka hem redan i dag?

 

Jag fick ett tips genom bokbloggsnätverket att det fanns en ny bok jag absolut inte kunde motstå – nya Joe Hill NOS4A2!! Den måste jag ju bara ha!! Sen finns det en hel massa andra böcker som jag är sugen på men jag har dessutom 1,5 hyllmeter olästa böcker som ligger före nyinköp…

Nos4r2 (häftad)

Sen vill jag ha dessa…men jag ska inte…SKA INTE köpa dem!!

Du går inte ensam (inbunden) I farans riktning (inbunden)Hennes iskalla ögon (inbunden)

 

 

11 kommentarer

  1. Ibland blir jag frustrerad över alla böcker jag vill ha, trots att det redan finns mängder av olästa hemma. Jag skulle vilja ha ett år av obegränsad lästid. Då kanske jag skulle komma ikapp. Lite.

Kommentera

