Bloggambassadör 2013 – Nobelprisprojektet

Nobelprisprojektet

Jag tänkte presentera ännu en av mina kära bloggambassadörkollegor, och denna gång har turen kommit till Nobelprisprojektet, aka Josefin Högberg!

Nobelprisprojektet förband sig att läsa  en bok av alla nobelpristagare under två års tid! Läs om Nobelprisprojektets regler här! Och vi vet ju alla att regler beseglade i blod (även om det är ett papercut från en flyttkartong) måste följas!

Nobelprisprojektet skriver själv på ett bra sätt vad hennes blogg handlar om!

Jag vill också poängtera att Nobelprisprojektet faktiskt är genomfört också eftersom Josefin rodde iland sitt åtagande i april i år!! Hurra för henne!

Under Bokmässan 2013 tror jag att Josefin/Nobelprisprojektet kommer att hålla speciellt utkik på vilka eventuella framtida Nobelpristagare som kan komma i fråga. Och hon är numer en riktig auktoritet inom ämnet så läs hennes blogg för initierade inlägg!

Hej!

 

 

3 kommentarer

  1. Tack för en fin presentation! Och jag måste nog öva upp några auktoritära drag, om jag ska kunna passera som auktoritet inom området. Peka med hela handen och sådär. Säga ”Klar Nobelklvalitet” och sånt…

Kommentera

