Bokbloggsjerka 5-8 april

jerka11 Annikas litteratur- och kulturblogg ställer följande jerkafråga denna vecka:

Hur ser den ultimata lässtunden ut för dig?

Jag har två scenarier som är absolut det bästa jag vet! Antingen tappar jag upp ett hett bad, med bubblor eller nåt annat som doftar gott, och sen läser jag en god bok i badkaret tills jag är lika skrynklig som ett katrinplommon och vattnet är kallt!

Den andra ultimata lässtunden tillbringar jag i min hammock när syrenerna blommar – hammocken gungar lite vilsamt, blommorna doftar och solen skiner. Härligt!!

5 kommentarer

  1. Jag gillar att sitta i soffan med en filt och en riktigt bra bok, och gärna få läsa nästan hela dagen utan att behöva tänka på så mycket annat. Eller när man kan sitta ute i solen och värmen och läsa.

Kommentera

