Bokbloggsjerka 15-18 februari

Jerkadags med Annikas Litteratur- och kulturblogg!  Frågan lyder:

Det finns en uppsjö av böcker om skrivande men kan du tipsa om en bok om läsande? 

Nej, det kan jag faktiskt inte men jag har länge velat bilda en bokcirkel just för att få chansen att prata med andra boknördar om böcker! När jag gick kursen ”Att skriva krim” genom Ordfront så blev det en hel del deckarprat och det var ljuvligt!! Ser framför mig intressanta diskussioner och gott fika…få se ifall det blir verklighet!

 

Och vill jag läsa om läsande så kan jag ju alltid klicka på min blogroll och kolla in mina fellow bokbloggare! Det brukar alltid vara intressant, både att man kan ha så olika uppfattningar om samma bok och så får man boktips!

Trevlig helg!! På söndag blir det bokmässeambassadörsträff i Göteborg! Underbart!

8 kommentarer

Kommentera

