Skriva – marknadsföring…

735120_10151335776143607_866768492_n

 

 

Jaha…Ulven marknadsför sig inte på egen hand minsann och ska någon bli varse om dess existens så måste man väl make some noise. T ex använda sina kontakter och sociala media! Nu har jag fixat en blogg för mina framtida böcker, och för all del den som redan existerar. Bloggen heter Helen Lindholms Böcker! Det finns också en sida på Facebook för Helen Lindholms Böcker. Fast det är i sådana här fall jag verkligen önskat att jag var duktig på sånt här med hemsidor och att nå hela cybervärlden… Nåja, vi får se hur det går! Om nu Ulven kommer ut på King Ink Förlag så hoppas jag att de hjälper till med marknadsföring!

Marknadsföring förresten…nu när man börjat bokblogga och läst en del recex så märker man vilka otroligt bra författare som inte når allmänhetens medvetande! Två sådana exemplar är Annika Sjögren och Tove Alsterlind – två fantastiska författare som inte får den uppmärksamhet de borde!

 

Kommentera

