Skriva – King Ink!

Ett förlag har hört av sig och är intresserade att ge ut Ulven! Det är förlaget King Ink Förlag, 

Eftersom de är ett litet förlag får jag betala kostnaden för sättningen av boken själv, 5000 kr kostar det och sedan bekostar och sköter förlaget resten av arbetet och distribution och sånt…

Jag är trött på att hålla på och skicka runt Ulven och tänker troligen tacka jag till det här erbjudandet! Det skulle vara skönt att boken finns att köpa på Bokus, AdLibris och liknande. Vuxenböckerna jag skriver på nu kanske jag skickar till flera förlag men det skulle vara roligt om allt arbete med Ulven ändå resulterar i utgivning.

Jag har inte fått mina ex från Bubok än men skulle som sagt gärna vilja ha lite draghjälp med recensioner av er fellow bokbloggare, skickar gärna ex till påseende till er som vill! Ska kolla in tips på nätet hur man marknadsför sig på bästa sätt…facebook kanske är ett forum där man kan synas utan att det kostar för mycket till exempel!

5 kommentarer

Kommentera

