Födelsedagstävling!

Lottens Bokblogg firar två år med en tävling! Såhär skriver Lotten själv på sin blogg:

”Idag är det på dagen TVÅ år sedan jag skrev mitt allra första inlägg här på bokbloggen. Senare samma dag så skrev jag min första ”recension” av The confession av John Grisham.

Bloggens födelsedag tänkte jag fira med en tävling!

I potten ligger ett hemligt bokpaket sponsrat av Bokia i Sundsvall

Gör så här för att vara med:

1. Skriv i kommentarsfältet att du vill delta. Skriv också ned något om den bok du ser fram mot allra mest att läsa under 2013. Det behöver inte vara en ny bok, och det behöver heller inte vara någon som du redan äger. Skriv gärna också varför du ser fram mot den.

2. Om du har en blogg så kan du öka dina chanser genom att tipsa om tävlingen på bloggen.
Om du inte har någon blogg så kan du istället skriva om den på Facebook men då behöver jag veta ditt namn där (och kunna läsa på din sida).

Tävlingen pågår t.o.m. torsdagen den 17 januari.

Vinnaren tillkännages på min egen födelsedag, den 21 januari:-)”

 

Jag ser först och främst fram emot att läsa nya Jussi Adler-Olsens Marcoeffekten!! Men har spanat på bokhandlarnas sidor och det kommer mycket roligt nu i vår. Och, ja, nya Stuart Macbride, Close to the Bone, men den har redan kommit ut tror jag!

Marcoeffekten (inbunden)Close To The Bone (häftad)

 

1 kommentar

  1. Ping: Böcker NI ser fram mot att läsa! « Lottens Bokblogg

Kommentera

