Bokbloggsjerka 30 november-3 december

Fredag och jerkadags via Annikas litteratur- och kulturblogg!

Veckans fråga lyder:

 

Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?

 

Om jag fick önska mig vad jag ville skulle jag vilja ha en bokhylla, för alla mina är proppfulla, ett nytt skrivbord istället för mitt ärvda som jag inte gillar och annat som gör mitt skriv/bokrum till den jättefina skrivarlya jag vill att det ska vara! Böcker förstås, jag samlar ju och vill äga böckerna jag tycker är bra. Och om nån vill ge mig nåt extra lyxigt skulle jag gärna ta emot ett presentkort på en skrivarretreat på Gotland eller så…det vore nåt det!

 

(Om man fick verkligen önska så skulle jag helst förstås vilja att Kabusa böcker ringde och sa att de förstås ÄÄÄLSKADE den bok jag var där och pitchade och inte vill nåt hellre än att ge ut den…)!

20 kommentarer

Kommentera

