Bokbloggsjerkan 19-22 oktober

Nu är det fredag och bokbloggsjerka igen via Annikas litteratur- och kulturblogg!!

Veckans fråga lyder:

Finns det någon bok/författare/karaktär som har inspirerat dig så pass mycket att du har bytt yrke, skaffat dig en ny hobby eller tagit ett kliv ut i det okända på annat sätt?

Jag tycker mycket om att läsa böcker om att skriva, att bli publicerad författare…nyligen läste jag Dag Öhrlunds Skriv din bok och sälj den, mycket inspirerande!

Skriv din bok och sälj den!

Förutom det så har jag försökt att läsa böcker i stil med Mia Törnbloms Självkänsle-böcker, men det har aldrig fallit mig på läppen… Men jag lånar gärna  olika kokböcker på biblioteket och “porrläser”!! Sen lagar jag i alla fall bara samma sorters mat…

Kommentera

