Bokbloggsjerka 7-10 september

Vad vore veckan utan Annikas litteratur- och kulturbloggs bokbloggsjerka!!

 

Veckans fråga är enkel men intressant och lyder:

Vad läser du just nu?

Jag har riktigt smaskiga böcker på gång just nu, är halvvägs genom SJ Boltons nya Nu Ser Du Mig, en ruskig thriller om en Jack the Ripper-copycat! Mycket annorlunda från hennes bok Ond Skörd, som jag tyckte mycket om, men lika bra!

Efter det har jag nyaste Belinda Bauer på nattygsbordet…Ni Älskar Dem Inte heter den och jag ser oerhört mycket fram emot den!

I mp3-spelaren har jag en spännande ljudbok, Jesper Ersgårds I Skuggan avDe Döda, har kommit en bit in på andra CD-n och den är mycket bra!! Fint inläst av Rachel Molin också!

Vad rik man känner sig när man har så mycket bra på gång!!

I skuggan av de döda (inbunden)Ni älskar dem inte (inbunden)Now You See Me (inbunden)

3 kommentarer

Kommentera

