Vill du vinna en bok? Kum: khmer: ung. oproportionerlig hämnd av Henrik Tord lottas ut!

Jag har dubbla exemplar av den mycket fina boken Kum: khmer: ung. oproportionerlig hämnd av Henrik Tord. Då tänkte jag glädja någon av er andra bokälskare genom att lotta ut den. Det enda ni behöver göra är att skriva ett inlägg på er blogg där ni länkar till utlottningen, samt sedan skriv in länken till er blogg i kommentarsfältet här. Den 1 september drar jag vinnaren!

Läs gärna min recension av Kum här! En mycket bra bok var det… Måste ju skryta över att Henrik Tord kommer från Avesta, precis som jag.

Kommentera

