Bokbloggsjerka 27-30 juli

Annikas litteratur- och kulturblogg ställer veckans bokjerkafråga och den lyder:

Vilken är den bästa respektive sämsta bok du hittills har läst i år?

Den sämsta boken jag läst (eller snarare lyssnat på i ljudboksformat) var Elias Palms Causa Mortis, den var så dålig att jag faktiskt inte lyssnade klart vilket är ovanligt, jag brukar lyssna/läsa ut även dåliga böcker bara för att…

Den bästa är svår att kröna, har läst många bra men jag tror jag väljer Blacklands av Belinda Bauer, det var en mycket bra historia. Har en hel massa andra bra böcker att rekommendera men det får räcka så för att det inte ska bli rörigt och man ska väl välja en..

2 kommentarer

Kommentera

