Bokbloggsjerka 29/6-2/7

Då var det dags för en ny omgång Bokbloggsjerka i Annikas litteratur- och kulturbloggs regi!

Vad läser du just nu?

Jag har kommit till hälften av Min Syster av Rosamund Lupton. Den är bra och originellt skriven, recension kommer rätt snart! Efter den ska jag läsa Häxans Tid av en nyöversatt isländsk författare som heter Árni Thórarinsson. Efter det blir det Chevy Stevens Fortfarande Saknad. Och så ska jag skriva på min egen bok, Ulven, den vann Bokdebutants manustävling och nu har det första lektörsutlåtanden kommit in så jag ska greja med det. Hoppas verkligen att Ulven kommer att recenseras på era bloggar vad det lider…och att ni kommer att vara nådiga:-)!

Nu är det semester – läsorgier utlovas!

Trevlig sommar på er, fellow bokälskare!

11 kommentarer

Kommentera

